sunnuntai 15. joulukuuta 2013

Ensimmäinen viikko

Taidan olla aika taitava kun onnistuin jo keskiviikkoon mennessä hankkimaan itselleni mahataudin ja niin ensimmäinen viikkoni omassa kämpässä oli käytännössä reilut kolme päivää. Iskä kiltisti haki mut kotiin sairastamaan, mikä oli ihan hyvä, koska en ollut missään parhaassa kunnossa. Harmittaa vaan kun jäi nyt koulun Christmas Lounge- bileet välistä :(



Ehti alkuviikosta kuitenkin jotain tapahtua kun mentiin kaverin kanssa esittelemään yseille meidän koulua. :D Kerrankin sitä sai purkaa omat hehkutuksensa joidenkin korviin, jotka asiasta ovat kiinnostuneita. Muistan itse kuinka janosin tietoa nykyisestä lukiostani ja selailin kaikki ihme keskustelupalstat läpi. ^^' Oli mukavaa kun pääsi korjaamaan erityyppisiä väärinkäsityksiä ja stereotypioita sitten Veikkolassa, jonne siis mentiin lukiota esittelemään :)

Olen tietenkin myös aika täpinöissäni solukämppäni sisustuksesta ja olenkin selaillut viikon aikana varmaan kaikki mahdolliset nettikaupat läpi ;) Mulla on hirveesti erilaisia idiksiä joita vaan odottelen päästä toteuttamaan. Nyt ne vaan jää vähän taka-alalle, koska oon mahatautini ja muutaman muun jutun takia totaallisen myöhässä joululahjojen ostossa ja seuraava viikko varmaan menee niitä suunnitellessa. Onko joku muukin kenties samassa tilanteessa?

Hyviä viikonalkuja kaikille :)

2 kommenttia:

  1. Ai säki muutit nyt omilleen?? :) Ja et muuten ole ainoa, joka sairastelee, mä kans olin koko viime viikon poissa koulusta, kun olin jostain saanut angniinan ja silmätulehduksen. Ja hei sitten, kun oot sisustanu sun kämppäs, ni tee sitä joku kuvapostaus!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, tuli viimeinkin muutettua :) Ja teen postauksen kämpäst ehdottomast varmaa joulunjälkee kun saan kalustettuu tän loppuun :)

      Poista

Rohkeasti vain kommentoimaan, en pure :) Kannattaa myös vilkaista info-sivu, jolta löydät vastauksen moniin yleisimpiin kysymyksiin ^^