lauantai 7. joulukuuta 2013

Joulu on taas

Maa on valkoinen ja taivaalta tupruttelee hiljalleen lunta. Tervetuloa talvi kera joulukuun.
Kuukaudessa ehtii tapahtua paljon. Koeviikko oli ja meni, nyt täytyisi taas jaksaa puurtaa uusia kursseja. Torstaina koulussa vietettiin itsenäisyysjuhlia ja eilen oli se varsinainen itsenäisyyspäivä, joka omasta mielestäni kuuluu viettää verkkareissa laiskotellen samalla kun telkkarista tulee itsenäisyyspäivän vastaanotto sekä tuntematon sotilas. 



Itsenäisyyspäiväähän vietetään oikeastaan Suomen itsenäistymisen vuoksi, mutta tänä vuonna se merkitsee itsellenikin itsenäistymistä. Huomenna mulla on nimittäin vuorossa muutto omaan asuntoon! Tämän syksynhän olen asunut tätini luona, koska oli helpompaa, kun kaikki ei ollut uutta vaan sain pehmeämmän laskun koulun alkuun, mutta syyslomalla alettiin katsoa mulle ihan omaa (solu)kämppää. Joulukuun 2. päivä sain avaimet ja nyt pääsen muuttamaan. Sanomattakin selvää, että oon aika innoissani. 

Oon innoissani myös joulusta. Rakastan joulun odotusta jopa enemmän kuin itse joulua. Laulut, herkut, koristeet, lahjojen hankkiminen ja ylipäätään se tunnelma, ah ihanuutta <3 Kuvaaminen on kaiken intoilun kohdalla jäänyt vähäisemmäksi, joten en ole tänne viittinyt tulla kirjoittelemaan kuvattomia postauksia. Siinä siis syy hiljaiseloon. Nyt kuitenkin repäisin ja pyysin veljeä kuvauspuuhiin niin tännekin saadaan vähän materiaalia. :D
Ihanaa, lumista ja valoisaa viikonloppua kaikille :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Rohkeasti vain kommentoimaan, en pure :) Kannattaa myös vilkaista info-sivu, jolta löydät vastauksen moniin yleisimpiin kysymyksiin ^^